Subject: Sidevõrgu kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Arvo Veltri'" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 15:41:09 +0200

Tere

Saadan teile sidevõrgu projekti kooskõlastamiseks Puurmani alevikus,
Põltsamaa vallas.

Meil on Avo Veltriga projekt ülevaadatud.

Üks märkus oli IKÕ plaani puudumine Ülejõe tn 3 kinnistu juures. Hetkel on
seal olemasolev sidetrass, mis on juba kasutus alas kuni kinnistu piirini
ja me jääme kasutusala sisse. Topelt ala ei hakka tegema.

Lugupidamisega

Lea Toomet

Projekteerija

53038426

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Fiberup OÜ

Turu põik 4/1

50106 Tartu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.